04 mai 2010

Kiirustades võib ainult kõhuli lennata

Ma sain täna eriti vahva video omanikuks! Selle tegi Andrus Kopliste, kelle loodud MTÜ Ventum Versus pakub Peetri, Järva-Jaani, Koigi ja Roosna-Alliku noortele hobitegevuse võimalusi (mudelism, fotograafia ja kitarrindus). Aga video ise on siin, filmitud täna Peetris. Mul läheb pea küll selle video ajal veits uimaseks, aga lahe õhustvaade ikkagi. Tuletab meelde, et 5. maja rikub kogu Peetri olustikku märgatavalt... :(
Mihkel pani üles ka paar pilti TeemeÄrast, need on omakorda siin

Homseks on mul olemas jalgratas, ristipoja laenas. Alustame oma väikest tulevase raudteetammi matkaraja läbimist Vodja mõisa juurest ja lõpetame Järva-Jaanis. Ehk ei ole vihma, praegu küll parasjagu sajab. 

See vanade fotode lehekülg, mis Koerul ja Järva-Jaanil olemas, on meil ikka vaid mõttes. Üks "vana" pilt, tehtud siis, kui aastanumbriks kirjutati 2003, väärib täna siia üles laadimist. Pilt tehtud Kaiu kodu maja taga, pildil peale minu veel vend Raino, risti- ehk onulapsed Sander ja Maarja. Erkit siis veel polnudki :) Ja ma ise ka enam eriti ei mäleta, et aastaid normaalse inimese moodi ei näinud :)