22 detsember 2009

Ja nii nad tapsidki Ferdinandi...

Selline uitmõte tabas mind reedel pärast JOLi üldkoosolekut. See sündmus läheb Järvamaa koostöö ajalukku. Ühtpidi nõustun Artoga, tõepoolest, laua taga on pooled uued otsustajad, kuid teisipidi, mis järjepidevusest ja varasemate otsuste täitmisest / kokkulepetest me siis kõneleme...
Igatahes, on lihtne võimalus - hääletame iga kord 2 uut juhti, hääled lähevad fifty-sixty ning maiks polegi JOLi. Reedene koosolek oli ilmselge tõestus, et vajame uut koostöömõtet, uut restarti ja raputust. Kuigi vastutusvaldkonnad jäid jagamata, olen nüüd Kesk-Eesti Noortekeskuse nõukogu liige (seega, turismindust hindan edaspidi turisti pilguga, mida siis nädalavahetusel tegingi).
Tänavu kahjuks maavanema ja JOLi vastuvõtule ei jõudnudki (ja taaskord mõttekoht - kutsusime need, keda tänada tahame, endale külla, aga ise kaklesime ja ei jõudnud õigeks ajaks kohale...), Eesti Õhk viis mind ja minu ristitütart onule Stockholmi külje alla külla.
Ja tore oli, nagu alati. Kuigi Skanseni vabaõhumuuseumis olin ma korduvalt käinud, Põhjamaade suurimas 3D kinos Cosmonovas ning Akvaariumis samuti, oli avastamisrõõmu seegi kord. Junibacken (ehk siis Madlikese raamatu Jaanikingu), rootsi laste lemmik, Astrid Lindgreni teostega täidetud maja oli tõepoolest võlumaa! Ja tore on kohata vanu sõpru, ükskõik, kus maailma otsas nad ka ei ela (ja kuna mina olin Sotckholmis ja sain näiteks Tiinaga kokku, siis jäigi Eestis käinud Helen nägemata :( ). Ja metsavahiga ehk siis Estonian Airi Saabiga on nüüd ka sõidetud (teadsin küll, et see on boeingust väiksem, aga mitte seda, et 4 x väiksem :) )

Täna olin Põltsamaa-Pedja veemajandusprojekti nõupidamisel taaskord. Asjalood nüüd nõnda, et kui positiivne rahastusotsus ära tuleb (mis ka väga suure tõenäosuge tuleb), hakkab 2010.aasta projekteerimisega ning võib-olla ka esimeste kaevetöödega. 2011. aastal kaevatakse Järvamaa üles, kokku projektis 6 omavalitsust, toetust saab ca 188 miljonit!

Täna oli ka viimane vallavalitsuse istung sel aastal. Panin küll natukene uimast, aga sellest hoolimata said vajalikud otsused vastu võetud.

Ja bowling! Alustasime Jõulucupi finaali kuuendalt kohalt ning mängisime-mängisime-mängisime ning tulemus oligi käes! Kokkuvõttes 2. koht! Megatublid, Harri ja Sander (ja mina ka muidugi)! Firmaliigaks, selleks ajaks, kui venna tagasi, peaksime end üsnagi võitmatusse vormi ajama...

Homme siis ülejäänud kamraadidel viimane tööpäev sel aastal. Ma ei hakka ütlemagi, et kui mul on vanaema/vanaonu/venna eest kingid ostetud, siis minu loosikingitus on veel poeletil...