18 detsember 2009

turismimaailmas

Täna olin terve päeva turismimaailmas. Tallinnas oli sihtasutuse Põhja-Eesti Turism nõukogu koosolek. PET on viit maakonda ning MTÜd Eesti Maaturism ühendav sihtasutus.
Minul turismivõhikuna on alati pehmelt öeldes naljakas neil nõukogu koosolekutel osaleda. Oleks turismiasjaline, saaksin aru ideepoolest; vallavanemana takerdun vaid raha/seadustemaailma tõlgendamisele / sellest arusaamisele (ning jätan pehmelt öeldes vingukoti mulje:) ). Igatahes valmis täna idee, et Järvamaa esindajatena selles nõukogus teeme Katriniga asutajaliikmetele ettepaneku kord kokku saada ning taaskord vastata küsimustele: mida? miks? kuidas? milleks? kes?

Homme (või siis õigemini - täna, sest ma pole suutnud taaskord õigel ajal magama minna) otsutatakse suuresti Järvamaa Omavalitsuste Liidu tulevik. Loodan, et üldkoosoleku liikmetel on piisavalt oidu hääletada oma südametunnistuse järgi ning ühiseid eesmärke silmas pidades, mitte aga poliitilist ärapanemist soovides. Nii või teisiti, aeg on näidanud, et JOL vajab muudatusi, uusi ideid, väikest raputust. Loodan, et Arto ikkagi tuba soojaks ei kütnud, sest palav saab seal Järva-Jaanis homme olema...:)
Aga mina olen tagasi levis teisipäeval, nii et homse põnevuseni ja siis vaatab, kuhu see Eesti Õhk mind ja minu väikest Maanut (ehk siis minu üliarmas ristitütar Maarja) viib:) Või õigemini, kui suureks see Hendrik Erich kasvanud on:)