15 aprill 2010

Vana vaksal

Perroon mu jalge all on rohtu kasvanud. Näe, vana kell käib seal, kuid aeg on ikka uus,
Mis teada saanud ma, kas taband unelma või kõik on jäänud nii vanas vaksalis?

Need sõnad sobivad tänasesse päeva. Ma võin vist öelda, et ETV võttegrupp päris ehmatas, kui Artoga neid Esna vana raudteejaama ees ootasime. Et mis mõttes - vallavanemad... :) Minu jalgratas (Helju jalgratas st, oli "kujunduselemendina" kaasa taritud) oli minu + Arto vanus x vähemalt 2 :) Sellest hoolimata oli jutt asjalik ning pühapäevane lõik loodetavasti vaimukas ja lihtne. Miks nad Esnas käisid, seda saab lugeda siit. Tegelikult ei teagi ma, kus nad veel filmisid, sest mina ruttasin volikogu eestseisusesse. 

Järvamaa Arenguleppe I töögrupi dokumendi sain ka valmis (eile oli see - ei inimene massina vastu saa), homme on tähtaeg, ise ka ei suuda uskuda, et miskit enne õiget päeva valmis sain. Kohusetunne on üks väärt tunne, nagu mu kodanikuühiskonna õpetaja minu vihikusse suurelt ja punaselt kirjutas.

Homme on JÜTK ja Kalevi võimlemispeo ülevaatus. Laupäeval on plaan minna Peetrisse noortele näitama, kus asuvad prügikastid ning milleks neid kasutada tasub :) Ja Kiidakaevule igatsen, õhus on kevadet (kevadpäikest ka, kui Islandi vulkaanituhk seda ära ei kata...)