06 juuni 2010

2. sissekanne täna,

... et ausalt ära rääkida sel nädalavahetusel toimunud.
Reede hommikut alustasime Eesti lipu päeva tähistamisega, sellest kirjutasin oma eelmises sissekandes. Reedel peeti Peetris ka pulmi, spordiväljakut ehitavad töömehed otsustasid pulmarongi kinni pidada ja värske peig sai proovida, kuidas on teerulliga sõita (töömehe soovitus - ära väga palju gaasi anna, võib noka ette tõmmata - oli muhe).
Rohkem pilte Mihkli albumis.

Pärastlõunat täitis Järvamaa Noortekogu. Tegime Jaanikaga kokkuvõtteid kohtumistest omavalitsusjuhtidega (praeguse seisuga on JNK-l ja mentoril Lauril ametlikult kohtumata veel Albu ja Kareda vallavanemaga :) ).

Laupäeval proovisime järgi Järvamaa hetkel vast kuumima koha - Põhjaka mõisa. Igatahes oli toit ja olustik veel paremad, kui ma ette kujutasin. Nüüd on koht, kuhu tuttavaid vedada, kui neil Järvamaale asja (vast eile  arutati Vikerraadios Mäo ümbersõidu üle ja üsna hirmutav jutt oli - vähemasti ajakirjanike arvates muutub Paide nüüd veel mõttetumaks väikelinnaks...).
Ja laupäeval leidsid minu Esna koerad kodu! Olid oma rännakut alustanud Annast. Omanik oli rõõmus ja helistas mulle laupäeva õhtul - "vaatan siin, et mu koerad nii kuulsaks saanud, lehte kohe pandud ja..."

Ka jalgrattamatkalistele käisin laupäeva õhtul kaasa elamas. Sedakorda oli sõidus veidi vähem kui poolsada ratturit. Esimesel päeval sõideti kokku pea 100 kilomeetrit, täna veidi otsemini tagasi. Rohkem pilte Raini albumis.

Ja täna olid 8 Kareda valla väikest kutsutud vallavanema ja volikogu esimehe vastuvõtule. Kingituseks oli Kareda valla vapiga hõbelusikas. Rohkem pilte kunagi üleval Facebookis Kareda fännilehel.
Järgmine nädal toob vallavalitsuse ja volikogu eestseisuse, "Mu mano tulge, latse" ehk laulupeo Tartus ning Järvamaa VI suvemängud, kus osaleb 35 Kareda valla sportlast (mina petankis ning kui seekord on juhtkonnavõitsluses mõeldud ka naistele, siis volikogu liige Rain minu eest võistelda ei saa. Aja peale pead vee all ei hoia :) )