08 juuni 2010

Lõuna-Aafrika näitab külalisele...

nii hingematvat ilu kui ka vaestust. Mina seda näinud ei ole (veel), aga eilne Eesti Päevaleht kirjutas, et isa Tiit aga küll. Ma ei tea, kas ma olen ka "harjumatult aeglaselt" liigutama hakanud, aga vähemasti jaanipäevani läheb täistempos.
Eilne-tänane oli jooksmist täis ning homne on pärastlõunast alates jalgrattamatka täis. Teeme Vodjalt Järva-Jaanini ühe väikese retke ja kaardistame vana raudteetammi ära. Siis on meil lõplik ülevaade selles osas, mis tööd meid ees ootavad, et rongide asemel jalgrattad vabalt liikuda saaksid.

Aga täna pole kirjutamise päev, loodan hoopistükkis, et mulle kirjutatakse:
Jaanilaupäeval, 23. juunil kuulutatakse juba 5. korda välja Kareda valla Aasta Uustulnuk ja Aasta Tegija. Ootame ettepanekuid tiitlisaajate kohta 21. juunini e-posti aadressil kareda@estpak.ee, telefonil 384 9020 või Kareda Vallavalitsuse postiaadressil Kesktee 11 Peetri alevik 73101.