06 juuli 2010

Üks 800st saatanlikust naisest :)

Nonii. Nina punane, juuksed veel blondimad, aga rahulolu olemas. Olen varem osalenud neljal tantsupeol, kuid Kalevi võimlemispeol esmakordselt. Meie saatanlike naiste tants oli kindlasti üks efektsemaid, aga Jaanika assisteeritud tants muidugi ka :) Ja meeste tantsust rääkimata (tekkis õigustatud küsimus, kas peale Järva-Jaani ja Koeru eriti kuskil mehi ei olegi :) ) 
Tänane kuumarekord tehti ära kindlasti minu kabinetis. Kui palju seal päeva lõpuks temperatuuri oli, täpselt ei teagi. Aga tegin valla peal ühe korraliku kontrolltuuri koos lahedate seltsilistega - minu endised kolleegid Kaiu vallavolikogust olid omakorda kontrolltuurile tulnud minu tegemisi kaema :) 
Sõnaga, hommikul Öötla sillal ei näinud ühtki töömeest. Ehk on nad graafikus ja Kareda-Esna inimesed saavad varsti tagasi normaalse transpordivoo. Ja spordiplatsid on kohe varsti valmis. Ja kiriku pikihoone ja eestkoja katusetöid on hakatud tegema. Ligi 300 tuhat selleks on saadud riigieelarvest ja pühakodade programmist.

Homse päeva olen ma kuulutanud "vastamata kirjadele vastamise päevaks" ning neljapäeval ootab ees retk Rootsi. Kui eelmisel aastal käisime Roosna-Alliku ja Kareda omadega Soomes Karjalas korteriühistustute õppereisil, siis tänavu me kahjuks projektirahastust ei saanud, aga Rootsis KÜde ja jäätmemajanduse ja muuga käime tutvumas küll. Pilt eelmisest aastast ja sellest, kuidas üks lahke perenaine kõik 40 eestlast oma korteriga tutvuma kutsus.