08 september 2010

62 tuhvi


Minu kodune sõnavara täienes täna ühe sõna võrra. Ei olnud mina varem kuulnud, et on olemas selline sõna nagu tuhv. Aga igatahes on minu koduni 62 tuhvi, vanaonu mõõtis täna ära. Kui muhamed ei märka mäe juurde minna, tuleb mägi muhamedini. Ehk - Kaiu pole ammu saanud ja kodused käisid täna Peetris-Paides...

Aga Kaiust nõndapalju, et 2. oktoobril tähistatakse koolijuhi Nikolai Leidtorpi 100. sünniaastapäeva. Too mees oli koolijuhiks siis, kui koolis käisid vanaema-vanaonu ja ka siis kui käisid koolis ema ja isa. Nii ongi plaanis teha üks väike mälestusteõhtu (kooli järgmiseks juubeliks 2012. aastal on ju vaja kooli mälestusteraamat välja anda!), käia koolijuhi haual ja istuda pärast koolis teetassi taga. Mina olen selle sündmuse puhul saanud oma eesti keele õpetajalt Aino Vürstilt palve lugeda luuletust... 
Ja kohe mitte ei mäleta, kas olen blogis kõnelenud Kaiu kandi viimaste nädalate tippuudisest - Kaius avati terviserada ning see on osutunud nii populaarseks, et sel rajal on tervisesporti tegemas käinud ka päris ehtne karu. Õnneks keegi teda näinud pole, aga käpajälgedest olen pilti näinud minagi.


Eilne vallavalitsus läks peaaegu nagu plaanitud. Elu toob muutusi ja kahjuks pean järgmise vallavolikogu istungil paluma volikogu vabastada üks inimene vallavalitsuse liikme kohustusest ja nimetada tema asemele uus. Igatahes olen ma talle tehtud töö ja antud nõu eest südamest tänulik. Aga ehituslubasid ja projekteerimistingimusi sai väljastatud terve ports, jällekord ka ühe elamu püstitamiseks. Päris lahe...

Täna oli esimene JOLi istung peale suurt suve. Kes sai natukene nahutada, kes sai natukesest rohkem nahutada. Ja õppida on, minul kindlasti. Nagu üks kolleeg täna tsiteeris: tööd on tehtud küll ja küll, tööd on teha küll ja küll. Saime näiteks teada, kuidas on plaanitud septembri lõpus maakonna parimate õpetajate tunnustamine ja kus maal on maakonna hariduse arengukava koostamine. 

Meie tänane Maarjamissa läks! Hommikul uudisteski kõneles, et selline maarjamissa võeti ette Narvas, Tartu Peetri kirikus, Järva-Peetri kirikus ja Karulas. Võib-olla saab kunagi ka väikese helikatke sellest.

Homme on Järvamaa Vabatahtlike Keskuse päev.
Ja ülehomme pakutakse tatrasalatit :)