28 detsember 2009

Kõigile Eesti naistele, kes oma Aljošat otsivad...

.. pühendasid loo eile Juurus igavesti vahval kontserdil tšellokvarteti C-Jam poisid. Kes neid kuulnud on, teavad, et nende muusika ja naljade lummuses kaob tunnikene väga kiiresti. Liina võiks teinekordki mind fakti ette seada, et tuleb kontserdile minna.
Tänavusel jõulutunnelil koguti raha naiste varjupaikadele. Sama päeva õhtul teatas üks vanadaam läbi helesinise ekraani oma abikaasale, et tead, tegelikult polegi ma sind kunagi armastanud, olen 50 aastat oma Aljošat oodanud ning 6 last kuidagi valmis vorpinud. Kahe otsaga asi, kas pole?

Kuma raadios oli uudis, et maavanem otsib meest. Huvitav, et säärane asi uudiskünnise ületas. Kunagi vaatasin mingit tutvumisportaali. Leidsin tookord selle veergudelt 5 tuttavat meest. Üks neist on minu andmetel vallaline, 2 omavad elukaaslast ning 2 on abielus. Tore maailm.

Täna olen üksinda tööl. Kui teisi ametnikke pole, muutub vallavanem sotsnõunikuks, raamatupidajaks, ehitusspetsialistiks (eriti lumeuputuses) ning sekretäriks... Aga eelkõige ikkagi tatiprits-Triinuks (jah, nüüd on käes see 'mina ei jää kunagi haigeks'). Küüslauk on üks tore leiutis :)