01 detsember 2009

Mina ei tea midagi, Kaku on siin direktor :)

Sattusime täna Valduriga Aravete külamuuseumisse. Sealse perenaise Elsiga sai tehtud üks vahva rännak läbi ajaloo. Muuseum väärib kiidusõnu eelkõige seetõttu, et pea kõiki asju saab oma käega katsuda/näppida. Ja perenaine on vahva ja jutukas, õpetas mulle ühe lihtsa käsitööalase nipi ka selgeks:)
Homsest on vallamaja kollases koridoris Järva- ja Raplamaa muuseumide näitus üleval. Ja Aravetel on üleval Vabaõhumuuseumi Esna-Kareda näitus. Pilt siis sellest, kuidas me Peetri fotoringi näitust maha võtsime:)

Olin täna soojamajanduse, küla arengukava ning heakorramaailmas. Ilusaid objekte teame küll, nüüd on aeg koledaid kaardistama hakata. Ja viimane aeg, et vald ise hakkaks heasoovlikuks peremeheks, st oma objektide ümbrused korda! Muidugi, ka maaomanikelt tuleb hakata rohkem nõudma...

Ahjaa, millest küll selline pealkiri? Nõnda kõlab loosung meie bowlingusärkidel. Kaku on meie võistkonna nimi siis, Kaku auks pandud muidugi. 3-liikmelise võistkonnaga koos bowlingut mängida on lahedamgi kui üksinda. Seda enam, et võistkond on täpselt samatugev, kui on tema nõrgim lüli:). Enamasti olen see lüli küll mina, aga mitte ei saa mainimata jätta, et viskasin täna oma isikliku rekordi (ja venna sõnu meeles pidades, need, kes saalipalli ja -jalanõudega 200 kanti viskavad, on ikka profid küll).

Homme olen noortemaailmas. Kell 15.30 on KENKis nõupidamine. Järvamaa esimene kodanikuhariduse konverents on oma "esimese linnukese" saanud. Väga hea!