24 jaanuar 2010

Koostöö Järvamaal toimib!

Nonii. Üks ja teine on viimastel kuudel öelnud, et Järvamaa koostöö on kuhugi kadunud. Mina veendusin reede õhtul, et ei ole ta kadunud kuskile. On vaja ainult head eesmärki (reede õhtul siis minu mittetöötav auto) ja häid elluviijaid, kes igaüks oma panuse annab (seekord siis minu endised ja praegused naabrimehed Jaago, Kristjan ja Arto). Aitäh!

Neljapäeval kohtusin Andres Müürsepaga, Järvamaa haigla peaarstiga. Hea meel, et haigla juhtkond aktsionäridele (Järvamaa omavalitsused + Tapa vald) oma tulevikusuundadest teada annab ja kaasa arutada palub. Muidugi, päris keeruline on hetkel omavalitsustel omafinantseeringuga toetada Euroopa Liidult saadud nn õendusabiteenuse projekti, aga küll miskit välja mõtleme.
Samal õhtul said poisid Järvamaa meistrivõistlustel teise võidu ja jätkavad täiseduga. Järgmisel reedel kell 19.00 on Väätsal mäng Luutar Laenudega.

Reedel oli Paide-Türi-Kaiu päev. Hommik algas Järvamaa Noortekogu juhatusega. Päeval kohtusime omavalitsusjuhtidega Riigikogu Järva- ja Viljandimaa liikmetega. Türi kultuurimajas anti üle Järvamaa Aasta Tegu, mis sedapuhku läks Paide spordihallile. Aga kultuurimaja jättis imelise mulje! Ülle ja Andris on mõistnud üht väga olulist asja - sääraseid maju ehitatakse kord poolsajandis! Iga nurga ja iga tehnilise vidina peale oli mõeldud.

Õhtul viisin end kurssi kodukandis toimuvaga. Juhtus nii, et ka Kaiu valla 2010. aasta eelarve sai ette võetud ja seda puuritud. Eks vanast harjumusest, 6 aastat olen seda volikogus hääletanud (2009. aastal küll vastuhääletanud). Tore, et Kuimetsasse on tekkinud oma kultuuriselts. Nende rahvarõivaste soetamise projekt sai üle vaadatud ning seltsi juhatusele paar uut ideed antud.

Homme läheb PRIAsse noorteühing Savi järjekordne projekt. Selle projekti kokkukirjutajana hoian poistele pöialt ning loodan, et neil tekib ikka ja jälle hulle ideid, mida mulle ette sööta.
Samuti on järgmine nädal haridusteemaline - homme õhtul on lasteaias töökoosolek ning ülehomme õhtul olen kutsutud kooli hoolekogu koosolekule. Neljapäeval tähistame Kareda vallalehe 200. numbri ilmumist ning reedel on JOLi üldkoosolek. Sekka olen andnud iseendale lubaduse, et kõik valla sõlmitud lepingud saavad veel selle kuu jooksul läbi vaadatud.

Tänaseks pildiks ristitütre joonistatud "kodanik"