27 jaanuar 2010

Sellist talve me tahtsimegi!

Ainult et minu aju tardub vist küll varsti külmast ära :) Auto igatahes tujutseb.

Teisipäeval olin kutsutud Peetri kooli hoolekogu koosolekule. Kuna kooli hoolekogu tegeleb ka lasteaia küsimustega, siis põhiaur läkski uue rühma avamisega seotud probleemidele. Samuti otsustas hoolekogu hakata tööd tegema MTÜ loomise nimel. Ning - traditsiooniline küünlapäeva üritus toimub sedakorda järgmisel kolmapäeval kell 18.00.

Homme tähistab Kareda vallaleht oma 200. numbri ilmumist. Terje on lehte toimetanud 21. numbrist alates ning tema entusiasm ei ole raugenud (minu lehetoimetamiskarjäär jäi 3 aasta ja 30 numbri peale, seda imelisem see Terje töö mulle näib.) Igatahes ei tea ma ühtki teist kohalikku lehte, kus sõna saaks nii Sambla Juuli kui NurgaLuule, see on väärtus omaette.

Kristjani blogist lugesin, et ka Koiki tuleb abikomando. Peetri abikomando loomise leping on hetkel kuskil allkirjastamisel, aga kohe varsti ametlikult olemas, poistel enamik koolitusigi läbitud. Järva-Jaanis on abikomando aastaid tegutsenud, Koerus on "päris" komando, seega - päris turvaline värk.