26 november 2009

Kuidas kaitsta koduküla?

Kuna minu "kodukülas" Ammutas ning mujalgi vallas on aeg-ajalt mingeid kahtlaseid tüüpe ringi luusimas nähtud, olin täna paar tundi kodukaitsmise ja naabrivalve maailmas.
Helistasin ühte vallavalitsusse, kus vallal ühe MTÜga leping sõlmitud turvalisuse tagamiseks ja patrullide tegemiseks. Sekretäril ei olnud kohe mulle midagi vastata ning ütles vaid telefoni: Aga meil on nüüd uus vallavanem ka... Selge, kui vallavanem vahetub, tehakse ametnikele format c ning kõik seni teadaolev unustatakse :) Hea, et minu ametnikke see haigus ei tabanud:)
Aga naabrivalve sektori peaks ära ikkagi tegema, Esnas ka asjaga tegeletakse. Mina vallavanemana olen nõus koostöölepingule alla kirjutama. Eks maakohtades toimib mitteametlik naabrivalve ikkagi, aga ehk silt ja märk hoiab mõne tüübi ikka eemal...

Ahjaa, Välja 11 korteriomanikud (jajaa, ma ise ka ei tea, milline see Välja 11 veel on, aga 9. maja oli ta vanasti :) ), teie maja üldkoosolek on 12. detsembril kell 14.00 vallamajas.

P.S. Kui kellelgi on ideid, kuidas muuta kodukant turvalisemaks, siis andke mulle ka teada!