12 jaanuar 2010

ah tead, Sirje, ma ei viitsi sinuga enam vaielda siin*

* nõnda ütles ühe minule väga lähedase valla vallavanem volikogu istungil ühele volikogu liikmele.

Kuulasin täna Ringmikrofoni saadet ning kohati teema täitsa haakub. Enamasti unustan küll selle saate otse kuulamata, aga kui jällekord meelde tuleb, siis Kuma kodulehele ning mitu saadet korraga. Täna oli siis muuhulgas juttu minu naiivsusest ning noorusest. Naljakas, aga ma pean ise aeg-ajalt arvutama, kui vana ma nüüd olingi... Jah, olen küll ühe ja teise ameti jaoks liiga noor, aga kui oleksin 20 aastat vanem, oskaksin vist sellisest jamast kauge kaarega mööda minna :)
Liiatigi olen omavalitsustega seonduvat näinud 18aastaseks saamisest alates. Ja mitte ainult näinud, vaid kahe Eesti omavalitsusega suures osas ühes rütmis hinganud. Ning näinud väga erinevaid kihte pidi - olnud 2 koosseisu volikogu liige, juhtinud volikogu komisjoni tööd, toimetanud 3 aastat kohalikku vallalehte, olnud 2 aastat ametnik, 2. aastat vallavanem....

Täna oli Järva Kilva järjekordne voor. Halvasti ei läinud. Sain teada, et esimene, Douglas Engelbarti poolt esitletud arvutihiir oli puidust! Teinekord usun Valdurit.

Homme JOL ning 19.00 Koigis poiste esimene mäng Järvamaa liigas!