28 juuni 2010

Uskumatu...

... aga mul hakkab homsest puhkus. Ma olen küll vahepeal unistanud sellisest "viskan-jalad-seinale" puhkusest, siis seekord seda kindlasti ei tule. Homme hakkavad Tallinnas Kalevi võimlemispeo proovid ning laupäevani läheb tantsimise-võimlemise tähe all. Ja esmaspäevast olen tagasi tööl. Ja seetõttu tuleb tänane sissekanne ka lühike - miskit tuleb kotti visata ja miskit ei tohi kindlasti mitte unustada :)

23. juuni on tehtud. Mina jäin üldjoontes täitsa rahule. Tuhandest pisiasjast olime jõudnud mõelda 990le. Igatahes "kogemuse võrra rikkam", nagu neil puhkudel tavatsetakse öelda. On rohkem kui uhke olla selles ametis, kui võidutule maakonda tooja ütleb Aktuaalsele Kaamerale, et ta on Kareda valla kodanik ja tal on eriti uhke anda võidutuli maavanemale üle just oma koduvallas. Pärastlõunal tegime vallale tiiru peale ja jagasime võidutuld igasse valla külasse. Pilt on tehtud meie viimases peatuspaigas Vodjal.
Ja õhtul sai Peetri laululaval veel tantsimas käidud ja kuulutasime Siiriga välja ka Aasta Tegija ja Uustulnuka tiitli saajad - nendeks siis Andres Laukse ja Peetri lasteaed.

Neljapäeval nautisin jällekord rongisõitu (miks minna otse Paide-Kaiu, kui saab ka ringiga Paide-Türi-Rapla-Kaiu :) ) ning reedel tegime töökaaslastega ühe retke Põhjakale. Ikkagi Peetri kihelkond!

Ja õhtul olin jällekord kodune.Käisin selle küla, kust minu juured, jaanitulel. Ametlikult oli tegemist "külade kokkutulekuga" ning raha selle ürituse tegemiseks saadud Leaderist. Edu tollakatele

Homme jõuab postkastidesse Vallalehe juuninumber. Ausõna viimane selline, mida ei tee "päris" toimetaja. Ja täna oli "kevadhooaja" viimane vallavalitsus. Väljastasime hulgaliselt projekteerimistingimusi - paari puurkaevu kõrval veel nt elamu püstitamiseks ning suurfarmi rekonstrueerimiseks. 
Ja õhtul oli meil Siiriga võimalus veeta üks tunnike Mari-Liisi, Liisi ja Karl-Eriku seltsis. Olime nad kutsunud gümnaasiumilõpetajate vastuvõtule. Soovin neile edu sissesaamisel ja oma unistuste täideviimisel. Ja nad lubasid kodukanti tagasi tulla!

Ja mina luban, et vähemasti järgmise esmaspäevani ei mingisugust blogimist :)