22 veebruar 2011

Ja blogi sa ka ei kirjuta...

Nonii. Ma olen tagasi. Kus ma ära käisin, sellest ma rääkida ei tahaks. Ütlen vaid vihjeks, et apelsinid ja vitamiinid on toredad leiutised, aga neid tuleks tarbida enne, kui asi jamaks läheb. 
Kõige kahjum (kirjakeelgi kaduma läinud) oli sellest, et ei saanud olla üks 400st, kes sellel hirmkülmal pühapäeval, 13. veebruaril, pika retke ehk Pitka matka ette võtsid. Arvata on, et järjekorras kuues rahvamatk järgmise aasta veebruaris tuleb jällekord rahvarohke, mõttetööd selleks juba tehakse :) 
Kindlasti on rahvarohke ka sel laupäeval toimuv Koeru rahvaralli. Liikluskorraldus selle ralli ajal Peetri ümbruses on ära näidatud sellel kaardil. Palun mõistvat suhtumist ja koerad-kassid tuppa sooja! 
Ja loodan, et rahvarohke on ka Eesti Vabariigi sünnipäeva tähistamine. Alustame 24. veebruaril kell 11 palvusega Järva-Peetri kirikus, seejärel asetame pärjad kirikaias olevale ausambale ning kell 12 tähistame meie riigi sünnipäeva Müüsleris. 

Aga nii see sissekanne täna saigi. Selline napp. Olen tagasi korrapärase ajaveebitamise juures siis, kui vastuvõtud/tähistamised läbi.